Piżama damska NIKOLA producent: Taro materiał: 100% bawełna |
![]() |
---|
Nowoczesny design oraz idealnie dobrana kolorystyka sprawią,
że poczujesz się kobieco i modnie nawet w wieczornym, domowym zaciszu.
Piżama damska NIKOLA
Wpuść do swojej sypialni nieco uśmiechu i dziewczęcej radości!
Bluzka
- -z krótkim rękawem,
- -w subtelnej, delikatnej i odświeżającej białej barwie,
- -na lewej piersi uroczy nadruk w postaci napisu SLEEP (z ang. SPAĆ) ozdobiony delikatnym motywem zamkniętych oczu z rzęsami,
- -szerszy, półokrągły dekolt podszyty gładką lamówką,
- -luźny fason - materiał swobodnie opada na ciele i nie krępuje ruchów,
- -wykonana z najwyższej jakości bawełnianego materiału,
- -wymiary producenta w tabeli niżej.
Spodnie
- -krótkie szorty,
- -w pasie wszyta wygodna, rozciągliwa guma,
- -swobodny fason - szerokie nogawki luźno opadają na nogach,
- -w modnym kolorze intensywnego różu w stylu Barbie,
- -pokryte wyszukanym wzorem w białe kokardki.
Śpij słodko, śnij pięknie – w piżamie marzeń!
Na uwagę zasługuje wysoka jakość materiału firmowana metką z logo POLSKIEJ firmy TARO
TABELA WYMIAROWA PRODUCENTA |
||||
rozmiar: |
S | M | L | XL |
WZROST |
158-164 | 164-170 | 164-170 | 170-176 |
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ |
84-88 | 90-94 | 96-100 | 102-106 |
OBWÓD BIODER |
88-92 | 96-100 | 102-106 | 108-112 |
UWAGA: Dokładamy wszelkich starań, aby kolory wyświetlane na ekranie, wiernie odzwierciedlały barwy zamawianego produktu. Mimo wszystko, mogą wystąpić nieznaczne różnice, które wynikają z indywidualnych ustawień urządzenia, na którym przeglądana jest oferta.
Sprawdzona jakość produktu, poparta pozytywnymi słowami i uśmiechami klientów.
Kupując tę piżamę otrzymasz nie tylko urzekającą fasonem i modnymi barwami
bieliznę "do snu" lecz przede wszystkim sprawdzony, polski produkt
cechujący się wysoką gramaturą bawełny i świetną jakością.
Zamówienia realizujemy w 24 godziny po zaksięgowaniu wpłaty
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.