Strona głównaOBSŁUGA KLIENTAZwroty, reklamacje, wymiana...

Zwroty, reklamacje, wymiana...

ZWROTY/WYMIANA TOWARU

  • Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku, o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271), Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  • Aby otrzymać zwrot wartości zakupionego towaru należy wypełnić oświadczenie  o odstąpieniu od kupna-sprzedaży. Zwrócić towar wraz z oryginalnym opakowaniem oraz dołączyć oryginał paragonu bądź kserokopię faktury, na którą zostanie wystawiona korekta.
  • Prawo do rezygnacji dotyczy tylko konsumentów, czyli osób nieprowadzących działalności gospodarczej

    WYMIANA: jeśli zakupiony produkt okaże się za mały/za duży lub kolor nie spełnia Twoich oczekiwań skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez email i poinformuj nas o chęci wymiany towaru na inny i jeśli tylko jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom to poprosimy Cię o przesłanie zakupionego produktu na nasz adres oraz wpłaty na nasze konto kwoty za przesyłkę i po otrzymaniu jej niezwłocznie wyślemy na Twój adres wymieniony towar.
  • Wszystkie zwroty/wymiany proszę kierować na adres:
    PolskiePizamy.pl
    Rynek 20L
    32-410 Dobczyce

     

      REKLAMACJA TOWARU

  • Reklamacja powinna być poprzedzona kontaktem mailowym (kontakt@polskiepizamy.pl) lub telefonicznym (602 134-004)
  • Wszystkie reklamowane produkty proszę przesłać na adres:
    PolskiePizamy.pl
    Rynek 20L
    32-410 Dobczyce
  • Do reklamowanego towaru należy dołączyć potwierdzenie zakupu.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.