...jest pusty
Strona głównaOBSŁUGA KLIENTAZwroty, reklamacje, wymiana...
Zwroty, reklamacje, wymiana...
ZWROTY/WYMIANA TOWARU
- Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku, o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271), Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
- Aby otrzymać zwrot wartości zakupionego towaru należy wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od kupna-sprzedaży. Zwrócić towar wraz z oryginalnym opakowaniem oraz dołączyć oryginał paragonu bądź kserokopię faktury, na którą zostanie wystawiona korekta.
- Prawo do rezygnacji dotyczy tylko konsumentów, czyli osób nieprowadzących działalności gospodarczej
WYMIANA: jeśli zakupiony produkt okaże się za mały/za duży lub kolor nie spełnia Twoich oczekiwań skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez email i poinformuj nas o chęci wymiany towaru na inny i jeśli tylko jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom to poprosimy Cię o przesłanie zakupionego produktu na nasz adres oraz wpłaty na nasze konto kwoty za przesyłkę i po otrzymaniu jej niezwłocznie wyślemy na Twój adres wymieniony towar. - Wszystkie zwroty/wymiany proszę kierować na adres:
PolskiePizamy.pl
Rynek 20L
32-410 Dobczyce
REKLAMACJA TOWARU
- Reklamacja powinna być poprzedzona kontaktem mailowym (kontakt@polskiepizamy.pl) lub telefonicznym (602 134-004)
- Wszystkie reklamowane produkty proszę przesłać na adres:
PolskiePizamy.pl
Rynek 20L
32-410 Dobczyce - Do reklamowanego towaru należy dołączyć potwierdzenie zakupu.